zaterdag 14 mei 2011

een bloemetje voor jou

Heb een paar dagen geen internet gehad, zo da's balen zeg, het gaat nog niet helemaal super maar kan in ieder geval weer op mijn blog komen.
Zag bij Christa al weer van die prachtige kerstkaarten, ik neem me elk jaar ook voor om tussendoor  wat voor de kerst te maken, maar het komt er nooit van, zal nog eens een poging doen.Gister de hele dag achter de naaimachine gezeten, is niet echt mijn hobby, maar soms moet je wel wat, in juni hebben ze van Janiek haar school (100-jarig bestaan)Iepenloftspul en daar moeten kleren voor gemaakt worden natuurlijk, ik heb mijn best weer gedaan.
Heb van de week nog wel een kaartje gemaakt, maar dat is ook het enige.
Ik heb gebruikt: papicolor lentegroen, het design papier is van S.E.I, het lint heb ik gekregen, de bloemen zijn van de action, het kruidvat en van prima E-line, de vlinder is een joy mal en ik heb de doily English tea party gebruikt, de tekststempel is van Marianne.
De stempel is ingekleurd met distress: peeled paint,spun sugar,antique linen,tumbled glass,tattered rose en vintage photo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje