woensdag 6 juli 2011

1e kerstkaart van dit jaar

Ik heb gister een paar nieuwe stempels van La Blanche gekocht en heb vandaag mijn 1e kerstkaart gemaakt.
Ik heb gestempeld met memento rich cocoa op chromolux papier(glossy) en met de toolblender distress aangebracht, hiervoor heb ik de kleuren frayed burnlap, antique linen, shabby shutters en scattered straw gebruikt, hiermee heb ik ook de doily gedaan.Het design papier komt uit een vintage blokje van de Action, het gehaakt bloemetje heb ik van Mierjam gehad en het gele bloemetje komt van het kruidvat. De kaart zelf is van card stock French Roast.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Folkje, wist trouwens niet dat jij een blog had.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi 1e kerstkaartje, erg sfeervol!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje