maandag 10 oktober 2011

Voorbeeldkaart kerstkaarten wedstrijd Creaweek 2011

Over 2 weken hebben we weer een Creaweek bij Jacobi en zoals altijd kan je ook weer aan een wedstrijd meedoen, voor meer info kan je kijken op http://www.creaweek.nl/ dit is mijn voorbeeldkaart.
Ik heb gebruikt cardstock evening sky en wit, het design papier is van Maja Design, de dots zijn gedaan met een embossing folder van Crafts -Too, de kleine pons is van Make me en de grote van Kars.
De stempel is van Bildmalarna en is ingekleurd met copics, ik heb de volgende kleuren gebruikt
voor de maillot R27,46 en B23,45 het haar E35,37 en de laarsjes met G21,94,99 en YG 63, het jurkje en de muts heb ik met paper-piercing gedaan, de strasssteentjes zijn aangebracht met de heattool.

6 opmerkingen:

  1. Dit is een supermooie voorbeeldkaart Folkje.
    Ik hoop dat jullie een massa aan kerstkaarten binnen krijgen, zodat jullie er een hele mooie etalage kunnen mee maken.
    Succes!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er super uit zeg, ik ga proberen mee doen te doen de sketch ligt wel al op tafel , maar heb het loeidruk met andere opdrachten
    xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Folkje.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuk kaartje folkje! wat een schattige stempel en zo'n mooi papier!

    hugs, laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooi kaartje,mooie kleuren

    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje