donderdag 24 november 2011

verjaardagskaartje voor een vriendin

Dit kaartje heb ik voor Saskia gemaakt die volgende week jarig is en 2 weken niet mag praten omdat ze een aandoening aan haar stembanden heeft en dus wel een mooi kaartje verdient.
Ik heb cardstock cityscape gebruikt, het achtergrond papier is van een vintage blokje van de Action, het lint komt van de Intratuin, het bedeltje van Create your own, de blaadjes van Marianne, de roosjes weet ik niet en het hekje is van Crealies.
De magnolia stempels zijn ingekleurd met de copics W1,W3,W5 de R37, R46, R57 de G21, G94, G99, YG 63,BG96, de E00, E21, E51,de E33, E35, E37, E43 en van de Flexmarkers heb ik de Y217, Y516 en de R838 gebruikt

1 opmerking:

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje