zondag 5 februari 2012

hugs & kisses


Dit kaartje is voor een speciaal iemand gemaakt, die wel een hug&kiss kan gebruiken.
Ik heb van alles uit de oude doos gehaald en gekregen spullen gebruikt.
De kaart is van Papicolor gemaakt, het achtergrond papier is van de Action en het hart is van Nellie Snellen.
De magnolia is ingekleurd met copics, ik heb de volgende kleuren gebruikt:
de huid E21, E51, E50, E95.
de haren E31, E33, E35.
de kleren e.d R37, R35, R32, R20.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van Duymelot en Scrap & More.

2 opmerkingen:

  1. he folkje
    heel mooi kaartje weer hoor en ik hoop dat je de challenge wint
    groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Folkje zo zie je maar weer wie wat bewaard die heeft wat hihi
    een prachtig kaartje geworden meis en leuk dat je ook met deze kaart meedoet met de challenge bij Duymelot !

    Succes ! Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje