donderdag 16 februari 2012

hugs & kisses


Deze kaart heb ik speciaal voor iemand gemaakt die wel een lief kaartje kan gebruiken.
De kaart is gemaakt van Colore Core Cardstock Kelly Green, ik heb een stans van Go Kreate gebruikt de blaadjes onder de gehaakte bloem zijn van Marianne en het achtergrond papier is van studio light.
De tekst is van Rachell Anne Miller en de Teddy Bo is ingekleurd met Copics en Flexmarkers en ik heb de volgende kleuren gebruikt:flexmarker, G129, G149 ,Y516, Y217, R247, R528, O345, O527, O919, O719 en van de copics, G07, G21, YG11, YG63, E31, R35, R37.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan uitdaging 102 van Elke kaart een Feestje http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/

10 opmerkingen:

  1. Hallo Folkje, wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Mooi papier en leuke stempel. Helemaal goed.Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een prachtig kaartje en wat een geweldige leuke digi heb je gebruikt.

    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is het geworden, Folkje! Leuke stempel heb je gebruikt! Bedankt voor het award hoor, ik ga snel 5 bloggers uitkiezen!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi kaartje heb je weer gemaakt
    groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Folkje en die stempel is echt leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Folkje,

    Je hebt hier weer een beeldschoon kaartje neergezet, daar ga je de ontvanger veel plezier mee doen.
    Schitterende kleurtjes heb je hiervoor gebruikt, 't geeft me al een beetje lente gevoel.
    Succes met de challenge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en lieve kaart, Folkje!
    De kleuren zijn super en het beertje mooi ingekleurd.
    Leuk dat je meedoet met de Elke Kaart een Feestje uitdaging!
    Wil je nog een link erbij plaatsen?
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Folkje, wat een prachtige kaart!!
    Erg mooi!!
    Een goed weekend!

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg schattig kaartje en prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat gehakte roosje is erg leuk.
    leuke kaart heb je gemaakt.Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje