woensdag 1 februari 2012

tasje

Dit keer een tasje gemaakt i.p.v een kaart.
De harten zijn van Cheery lynn, de vlinders komen van Rahyer, de swirl is van joy, de bloemen zijn gemaakt met creatables en van filterzakjes gemaakt. Het achtergrond papier is van Pion, de tekststempel van Rachelle Anne Miller.
De magnolia is ingekleurd met de Flexmarkers Y119, Y217, O719, O527, O325, R528, R247.
Van de copics heb ik gebruikt BG10-11-72-96, W1-3-5, Y21, E43-51

Met dit tasje doe ik mee aan challenge 25 van Dutch Magnolia Lovers

8 opmerkingen:

  1. wat een prachtig tasje heb je gemaakt zeg
    en ook is tilda heel mooi ingekleurd
    totaal een heel mooi tassie
    groet Riadesign

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, echt een schitterend tasje, Folkje! LOVE that image, the colors, the flower, the butterflies ... EVERYTHING! Great job!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan, hij is prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend tasje Folkje.
    Met heel veel leuke details, tof.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief tasje heb je gemaakt Folkje.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Folkje,

    Wat een mooi tasje heb je gemaakt !!
    Leuk dat je meedoet met de challenge op ons DML blog !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig tasje Folkje, bedankt weer voor het meedoen aan onze challenge bij DML. Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje