maandag 26 maart 2012

een dochter


Weer eens een babykaartje gemaakt, altijd handig als je die op voorraad hebt.
Het papier heb ik gekregen en weet niet waar het van is, de magnolia stempel is ingekleurd met Flexmarkers en ik heb de volgende kleuren gebruikt voor de kleding R528, R327, R346 voor de huid O719, O729, Y119 en voor het haar O527, O325, O719.De vlinder is van cheerylynn.In het doosje past nog een klein kadootje.

Ik doe met deze kaart mee met uitdaging 107 EKEF , het moest een ronde kaart met stippen zijn.

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje!!!! Heel mooi!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart, Folkje! Heel mooi gedaan! Super cute Magnoliaatje en die vlinder is ook schitterend! Bevallen de Flexmarkers een beetje? Een hele fijne week!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje.
    Helemaal geweldig Folkje.
    Een fijne dag nog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje!!
    Dank je wel voor het meedoen bij EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje