zondag 22 april 2012

drieluik

Ik ben al dagen bezig met deze drieluik en het wou maar niet zoals ik het wou, dus heb ik het steeds maar weer aan de kant gelegd.
Vandaag maar weer opgepakt en  verder gegaan en dit is het resultaat.
Ik heb voor de ene kant de achtergrond stempel Swirl Lace van Impression Osession gebruikt in combinatie met de Wow embossing poeder clear en earthtone grape en de middelste label alleen met Versafine gestempeld .De tulp is met Derwent ingekleurd, de vlinders met Distress en de 3 bloemen met Copics.

Voor de andere kant heb ik de embossingfolder grunge stripe van Craft concepts gebruikt op Colore Core Cardstock purple moon en harlequin.
De bloemen zijn van filterzakjes gemaakt met Creatables en gekleurd met Distress, de blaadjes zijn van Memory box en de swirl van Joy.De tekst heb ik in Zeist gekocht bij Stempelgalerie en de grote vlinder is van Cheerylynn.


Ik heb van de Distress de kleuren peeled paint, broken china, tumbled glass en dusty concord gebruikt en van de Copics heb ik de V09, V06 en de V04 gebruikt.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Folkje,
    Wat ziet dit er mooi uit! Een heel leuk idee zo'n drieluik!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wachten werd beloond Folkje want hij is echt schitterend geworden. Mooie stempels, pracht kleuren en combinatie. SUper hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er geweldig uit Folkje.
    Allebei de drieluikjes zo mooi en leuk gedaan.
    'k Vind het super dat je er de beschrijving bijdoet, kunnen we eens na apen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja en nog bedankt dat je meedoet aan de candy.
    Staat al genoteerd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor en allemaal verschillende kleur technieken gebruikt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje