maandag 2 april 2012

kinder workshops

De hobbyweek zit er weer op, een druk weekje gehad dus, maar ook gezellig. Nu weer verder met een volgend project, op de school van onze jongste dochter hebben ze met de open dag een fancy fair georganiseerd en hebben ze mij gevraagd om een workshop te gaan doen met de kinderen. Dat is best nog wel lastig, het moet niet te moeilijk, snel en goedkoop, want het geld wat er van over blijft is voor een goed doel. Ik heb 3 dingen bedacht en er voorbeeldjes van gemaakt en ze waren er blij mee, dit is het resultaat.
In het tasje zit een zakjes met zaadjes(peterselie e.d) en het boekje een memoblokje met zelfklevende blaadjes en de andere een pakje kauwgom. Gister kreeg ik weer een mail of ik een workshop wil doen met de spelweek in de zomervakantie, doe ik nu voor het 3e jaar en het thema is het wilde westen, heeft iemand een leuk idee, het moet ook snel gemaakt kunnen worden, want ze schuiven steeds door naar een andere workshop, ik doe 3 verschillende workshops voor de onder, midden en bovenbouw. Ik ben benieuwd of jullie nog leuke tips hebben.

4 opmerkingen:

  1. Ziet er prima uit en veel succes met de workshops.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke dingen voor de workshops heb je gemaakt. Ziet er heel gezellig uit allemaal.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke boekjes heb je gemaakt
    leuk hoor
    groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super creaties Folkje.
    Je bent er weer mee bezig, maar wel met veel plezier neem ik aan.
    Als ze tevreden zijn, dan kloppen ze meermaals aan je deur.
    Voor het wilde westen wil ik je best helpen zoeken hoor, heb je al eens op mijn groepshyve gekeken bij het bericht alleslei PATROONTJES, misschien zit er wel iets tussen.
    'k Denk dan aan dat theelichthoudertje, maar dan met een ander figuurtje, een indiaantje of cowboy
    Of het tictac houdertje met een geschikt figuurtje erop.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje