woensdag 16 mei 2012

magnolia

Dit kaartje ook gelijk maar plaatsen, af en toe ben ik met verschillende projecten bezig en wil het allemaal niet lukken en dan in een keer is de inspiratie er weer en maak ik alles af.
Met dit kaartje wil ik graag mee doen met challenge 43 van lovely hanglar or sweet magnolia en met de challenge van GE-WE

Ik heb voor deze kaart colore core cardstock blue moss gebruikt en het design papier is van Maja.
De gehaakte bloem heb ik van Ida, die is zo lief om soms een lading bloemetjes voor mij te maken, het hart is van Cheerylynn en de takjes van Marianne en de tekst heb ik van Ria.

De magnolia is ingekleurd met copics en flexmarkers.

4 opmerkingen:

  1. Dit is echt een schatje Folkje. Leuke combi en mooie kleur.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje heb je gemaakt
    leuk dat je ook mee doet aan de challenge
    groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Folkje met hele mooie kleurtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje!
    Leuk dat je mee doet aan de challenge by Ge-We hobby!
    liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje