woensdag 23 mei 2012

memoboekjes

Wat is het toch een heerlijk weertje, lekker buiten en tussendoor weer naar binnen als het te warm is. Gelukkig heb ik geen hobbykamer op zolder maar aan de voorkant van het huis en daar komt 's avonds pas de zon, ideaal dus.
Ik had op Zeist van die leuke boekjes gekocht, die werden ook bij de workshops gebruikt en daar ben ik even lekker mee bezig geweest, over 1,5 week is de fancy fair en ik wil ook nog wat andere spulletjes mee dan kaarten, heb ook een paar tea-dispensers gemaakt, maar die zijn nog niet helemaal af.

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoe je die memo's bewerkt hebt.
    Is direct weer helemaal anders hé.
    Erg mooi gedaan Folkje.
    Volgens mij heb je daar veel geleerd in Zeist.
    Ik vind het steeds maar erger en erger dat ik er niet naartoe ben geweest.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje