donderdag 24 mei 2012

romantic


Deze kaart heb ik gemaakt voor uitdaging 116 van EKEFhttp://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/ de opdracht was kraft +wit + nog een kleur, ik heb voor groen gekozen.

Dit keer geen stempel gebruikt maar een plaatje van studio light, het ovaal is een craftable van Marianne en de bloemen zijn gemaakt met de creatables van Marianne, de takjes zijn van Memory Box en de randpons is van Martha Stewart.
Heb de kaart vrij rustig gehouden vond ik er wel bij passen.

6 opmerkingen:

  1. De titel past perfect bij dit romantische kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Folkje.
    En je bloemen zijn ook weer super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Folkje! En prachige vintage romantisch.

    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij EKEF.

    Groetjes en een fijne Pinksteren,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige en stijlvolle kaart.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie en elegante kaart, Folkje!
    Bedankt dat je meedoet met onze uitdaging bij EKEF!
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje