vrijdag 22 juni 2012

sunshine award


Van http://mariekesscrapkaarten.blogspot.nl/kreeg ik deze award.

Dank je wel Marieke dat je mij hebt gekozen.


Sunshine Award




Een leuk initiatief om diegene van een blog die je volgt beter te leren kennen.

De regels voor deze award zijn:
Bedank diegene waarvan je de award heb gekregen
Beantwoord de 10 vragen:

Wat is je favoriete dier?
Hond/poes

Wat is je favoriete getal?
3

Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
senseo, mocca

Facebook of twitter?
facebook



Wat is je passie?
scrappen/freubelen/kaarten maken





Krijgen of geven?
 geven geeft altijd een goed gevoel, maar iets krijgen vind ik ook altijd leuk




Wat is je favoriete patroon?
er zijn er zo veel die ik leuk vind





Wat is je favoriete dag van de week?
woensdag




Wat is je favoriete bloem?
orchidee





Wat is je favoriete land?
Dat zijn er ook meerdere, Frankrijk en Oostenrijk zijn de meest favoriete denk ik.






Ik heb niet iedereen kunnen informeren, omdat ik geen e-mail kon vinden en ik hoop dat jullie het zo lezen.


Nomineer 10 nieuwe blogs en informeer ze dat ze de Sunshine Award ontvangen.











1 opmerking:

  1. Hallo Folkje!

    Dank voor je award!
    Ik ga op mijn blog plaatsen!

    Creatieve groeten van Aly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje