woensdag 13 juni 2012

verjaardagscandy Marianne

Voor deze kaart heb ik de prachtige sketch gebruikt die Marianne heeft gemaakt, het was wel een werkje , maar toen ik alles had gesneden en geplakt vond ik de basis al mooi.
Deze kaart heb ik gemaakt voor  de verjaardagscandy van Marianne
Voor de kaart heb ik de volgende kleuren  colore core cardstock gebruikt : bonbon, frenchroast, roasted pepper.De cirkel zijn met  nestabillities gemaakt, de bloemen met een pons en de takjes zijn van memory box.
De magnolia is ingekleurd met copics en ik heb de volgende kleuren gebruikt: E00, 21, 51, 33, 35, 37, 47, 57, 95, de tekst is van Nicole.

5 opmerkingen:

  1. Mooie schets van Marianne, en wat heb jij er ook een leuke kaart van gemaakt!!

    Groetnis fan Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Folkje,
    Hij is prachtig geworden,hele mooie kleuren ook.
    Ziet er prima uit.
    Maar zou je hem willen linken met de add your link onderaan de candy.
    En ik mis nog de foto van de candy met link in de sidebar.
    Dank je wel voor het meedoen aan mijn candy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook een mooie, ik ben er nog niet aan begonnen ik vind het wel een hele klus de schets van Marianne al die lagen... maar eerlijk is eerlijk het restultaat is geweldig.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Volkje, je maakt heel leuke werkjes en je hebt een fantastisch mooie Blogspot. Ik zou het echt fijn vinden, dat je mijn Blogspotje bezoekt. En ook mijn eerst nieuw geopende online Shop "Hobby-crafts-and-paperdesign.de". Ik heb heel veel mooie Waren met veel liefde uitgezoekt voor alle Kaarten- en Scrapbooking vrienden. Ik lever ook in heel Europa! Ben niewsgierig wat je van mijn winkeltje vind. Laat je me een kommentaartje. Het zou ook tof zijn dat je mijn bannertje bij jou opneemt. Vele lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje