dinsdag 24 juli 2012

afscheid

Afgelopen donderdag afscheid genomen van mijn broer die door een tragisch ongeval om het leven is gekomen.
Hij woonde in Canada, ik ben samen met m'n zus en ouders er naar toe gevlogen en hebben 4 dagen bij zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen doorgebracht en afscheid van hem genomen.
Het waren zware, verdrietig dagen maar ook mooie dagen met de familie en zijn beste vrienden en heel veel andere lieve bijzondere mensen.
Het volgende filmpje is gemaakt door een meisje,die paardrijles van hem kreeg en  voor wie Eppie heel bijzonder was.

Daar waar je hart lag eindigde je reis...
in de bloei van je leven.
  



6 opmerkingen:

  1. Folkje gecondoleerd met het overlijden van je broer.
    Sterkte in deze moeilijke dagen.
    Knuffel van mij, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd Folkje en heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Folkje gecondoleerd met het heengaan van je broer. Wat een verdriet en wat een schok. Zeker als dat zo plotseling komt. Heel veel sterkte en kracht in deze verdrietige en moeilijke tijd.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Folkje, gecondoleerd met het overlijden van je broer, en wat een verdriet. Mooi dat jullie er naar toe konden. Het zal vast helpen om dit verlies te verwerken. Heel veel sterkte.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Folkje, Gecondoleerd met het verlies van je broer. Ik hoop dat je kracht kan putten uit de samenkomst van familie en vrienden. Heel veel sterkte de komende tijd. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh meid, heel veel sterkte en mijn welgemeende deelneming. Ik snap je gevoel, want ik verloor 7 jaar geleden mijn zus (38jaar) aan een hersenbloeding.. Nog altijd mis ik haar en op moeilijke momenten, grijp ik dan naar leuke momenten uit onze jeugd. Dat kan helpen. Hou je sterk en neem regelmatig zijn foto nog maar eens in je handen.

    Liefs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje