vrijdag 11 januari 2013

Doosje

Vandaag weer eens lekker aan de freubel geweest, heb mijn uitdaging van de maand al klaar voor het blog van  Jacobi we zijn nog niet eens halverwege de maand, best wel lekker om eens op tijd klaar te zijn.
Ik heb ook nog een leuk doosje gemaakt, was wel erg veel werk, maar ook ontzettend leuk om te doen.




Kon het jammer genoeg niet erg duidelijk op de foto krijgen.
Met dit doosje wil ik meedoen aan challenge 4 van Crealing de challenge is, alles behalve een kaart.

Fijn weekend allemaal !


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk modelletje! Mooi gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Folkje, is het uit een stuk?
    Ben wel benieuwd naar je uitdaging van de maand.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi doosje, Folkje!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Folkje, het is inderdaad alles behalve een kaart! Echt een supergaaf doosje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje