maandag 29 april 2013

Eerste kaartje voor De Creatieve Zebra

Vandaag mijn eerste voorbeeldkaartje voor DCZ  het thema is "alles mag"
Ik heb  chromolux papier bewerkt met Distress Broken China en Peeled Paint, op de blauwe de waterdruppels van Art Journal ook gestempeld met Broken China en op de groene de takken van Stampin Back met Dusty Concord.
Op chromolux met Distress embossing de rozen van Art Journey gestempeld en daarop de Wow embossingpoeder Earthone Grape gebruikt.
De tekst is ook met Dusty Concord gedaan en de ondergrond weer met Peeled Paint en Broken China.

Wil je ook meedoen met deze challenge kijk dan snel op het blog van DCZ, je kan deze week een mooie prijs winnen die beschikbaar is gesteld door Jacobi

                                 

Fijne week
liefs
Folkje

3 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit Folkje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en wat een leuke tekst heb je op je kaartje gezet.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gestempeld en prachtige achtergronden Folkje!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje