donderdag 23 mei 2013

Bosje "foam"bloemen

Het weer zullen we het maar niet over hebben, het lijkt wel herfst.
Daarom heb ik vanavond een zomers bosje bloemen gemaakt samen met onze jongste dochter.
Ik moest nog wat voorbeeld bloemen maken voor de make & take voor zaterdag, wil je hier meer over weten kijk dan hier

Daar wordt je toch vrolijk van, zo'n fleurige bos bloemen.


Met deze bloemen doe ik graag mee met challenge 237 van Everybody Art Challenge


Hopelijk worden jullie ook blij van onze creatie!

Liefs
Folkje

3 opmerkingen:

  1. Leuk Folkje, schitterende zomer kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou lekker vrolijk Folkje, hier fleur je wel van op! Succes bij de make en take!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fleurig en mooi idee Folkje!

    groetjes Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje