zondag 2 juni 2013

Meeting Drachten 2

Gister was de meeting weer die ik had georganiseerd en het was weer een groot succes!
Dames vanuit heel Nederland kwamen naar Drachten toe, had vrijdag twee loge's want van Bergen op Zoom en Helmond naar Friesland is toch een behoorlijke reis, dus heb ik Ine en Nel vrijdag middag van het station in Heerenveen gehaald en zo konden zij uitgerust aan de scrapmeeting beginnen, Marieke was zo lief om ze mee te nemen naar Amsterdam en zij konden verder met de trein, scheelt toch weer.
De groep van dit jaar, alleen Maaike ontbreekt, die is ziek naar huis gegaan

de voorbeelden van het "ochtend " project









haakgroepje in de middag

                                                                                                                                                                         








                                                                       
Oh, zit dat zo!
                                           
middag workshop met Annie



Alle dames hebben ook mooie katten creatie's gemaakt en die worden verkocht voor kat in nood hier in het dorp, hier staan alle creatie's https://www.faceom/groups/603638709660141/book.

Hoe vinden jullie dit prachtige schilderijtje


Het was een super leuke dag en ik weet zeker dat (bijna) idereen volgend jaar weer komt!


Fijne zondag allemaal!


1 opmerking:

  1. Het was zeker gezellig
    En super geregeld Folkje
    Bedankt voor een toppie dag op naar volgend jaar!!!!!! Yeahhhhhhhhhhhhh

    Liefs Wia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje