maandag 12 augustus 2013

Vakantie weer voorbij

Het zit er weer op, vandaag nog wat huishoudelijke dingetjes gedaan, boodschappen gehaald en een bezoekje aan de tandarts( wat 100% meeviel) morgen weer aan het werk.

Manlief heeft nog een weekje en is druk bezig om de boel buiten weer netjes te krijgen.

We hebben heerlijk twee weken genoten in Kroatië, behoorlijk warm, dus veel in het water gelegen en een mooi nieuw huis met airco, lekker gegeten en bij  o.a de Plitvice meren en de Krka watervallen geweest.
Een prachtig land met aardige en zeer gastvrije mensen.

Ik had wat knutsel spullen mee genomen, maar heb 1 afdrukje ingekleurd, mijn dochters en ik hebben alle drie een wreck this journal en die hadden we ook mee en daar nog wel een beetje in gekliederd, is zo leuk.

Nog een paar kiekjes van Kroatië

even poseren

Krka watervallen

lekker snorkelen




Morgen weer gaan werken en hoop dat ik van de week ook nog even weer aan de freubel an.

liefs van mij.

1 opmerking:

  1. Ook fijn om weer thuis te zijn. En fijn gehad :-) lekker....nu weer het 'gewone' leven oppakken. Succes met werken weer...

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje