maandag 23 september 2013

Dagje Stampin' Up!

Gister een dagje naar Oudeschoot/Heerenveen geweest met Sijke.
Janneke had een Stampin' Up! dagje georganiseerd en we zijn van 10 tot 16.00 uur aan de freubel/klets geweest met ik geloof 18 dames.
Het was erg gezellig en lekker even een dagje weg.


Ik heb 4 kaartjes gemaakt een een theezakje/cadeau verpakking gemaakt en heb nog heel veel papier en andere spulletjes om nog wat kaarten en een doosje te maken.

Janneke bedankt voor de leuke dag!
Ik heb weer wat inspiratie opgedaan voor Kerst.

3 opmerkingen:

  1. Altijd leuk Folkje om even met "lotgenoten" een middag aan de freubel te gaan en je resultaat mag er weer zijn! Prachtige kaartjes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hoort zich aan als een heel gezellig dagje! Schitterende creaties, Folkje! Heel veel plezier morgen!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit Folkje ik vind de producten van stampin up geweldig.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje