zondag 29 december 2013

Jaarkalender

Daar ben ik eindelijk weer eens, heb heel veel gemaakt de afgelopen tijd, maar plaatsen is er gewoon niet van gekomen.
Ben druk geweest met twee kerstfairs, goed verkocht en twee gezellige dagen gehad.
Nu lekker de hele week vrij geweest en mijn hobbykamer compleet op de kop gehad, alles gesorteerd, opgeruimd en schoongemaakt, zit nu aan een schoon en opgeruimd bureau, voelt een beetje raar, erg hè.

Deze week ook nog lekker mee gedaan met de Countdown van De Craftorij(fb)en tot nu elke uitdaging aangegaan, ook al was het soms bijna nachtwerk.
Gister dus een hele leuke jaarkalender gemaakt die ik graag met jullie wil delen en mij gelijk de gelegenheid geeft om jullie een heel fijn,liefdevol, gelukkig en creatief 2014 te wensen.




6 opmerkingen:

  1. Je kalender ziet er prachtig uit.
    Bij mij is er de laatste dagen ook niet veel van bloggen gekomen hoor, het is dat ik van tevoren al berichtjes had gepland maar op blogs langsgaan is er echt bij ingeschoten. Zijn ook drukke dagen geweest, maar wel heel erg leuk. In het nieuwe jaar maar weer beter zou ik zeggen.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat het weer wennen is aan een schoon bureau te zitten, maar wees gerust dat is zo weer anders hoor!! Moet ook nodig aan de opruim in mijn kamertje, maar ja... Mooie kalender heb je gemaakt.
    Heb je wat aan in het nieuwe jaar, super gedaan. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat ziet er erg leuk uit Folkje

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prima uit.
    Fijne jaarwisseling.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O dit heb je leuk gemaakt Folkje.
    Heel apart en zeer mooi.
    Nog bedankt voor je kerstkaartje.
    Geniet nog van de komende feestdagen en tot een volgend creatief jaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje