zaterdag 1 maart 2014

Maandchallenge #7 bij DCZ

Al weer 1 maart en dus weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij DCZ
Dit keer wel een heel erg leuke vind ik zelf.
Laat je inspireren door onderstaande  foto.



Ik ben aan de slag gegaan en dit is het resultaat.
Geen kaart dit keer maar een canvas van 30 x 30 cm
Lekker aan de slag gegaan met "alweer " Inka Gold dit keer de Magenta.
Ik heb een paar stencils gebruikt met modeling paste en  scrappapier gebruikt van Maja Design.
Verder nog wat bloemen en vlinders en wat strass er bij gedaan.
Ik mocht een foto van Albert en Monique gebruiken en het canvas is natuurlijk voor hun.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje