zondag 16 maart 2014

Time flies

De tijd vliegt, dat gevoel kennen we allemaal wel denk ik.
Alweer een half jaar voorbij en de hobbyweek bij Jacobi is gister weer begonnen.
Altijd een erg drukke maar ook zeker gezellige week en elke dag een make & take door mij en mijn collega's bedacht en gegeven.
Dit keer mocht ik het spits afbijten met mijn make & take, we hebben gister een "staande"klok gemaakt, ik vind het zelf een erg leuk klokje wat je voor vele gelegenheden kan maken.



De klok die ik heb gebruikt is van Marianne Design net als de engelse roos, de raders zijn van Cheery Lynn, de staander aan de achterkant is van Joy.
Het design papier is van Maja Design en is bewerkt met de crackle painyt van Ranger, op de foto niet zo goed te zien

Het resultaat van de laatste groep, allemaal weer anders, zo leuk.

4 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Folkje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Folkje!
    Ik baalde dat ik die dag net niet kon.
    Zie je van de week vast nog wel.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit, Folkje! Ik wou toch wel graag dat ik dichter bij je in de buurt woonde!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje