zaterdag 3 mei 2014

Spiegeltje, spiegeltje....

Ik had nog een paar oude Ikea spiegels liggen van de meiden die ooit al eens roze geverfd zijn.
Ik heb er eentje een metamorfose gegeven.
Hieronder weer een paar foto's van hoe ik het heb gedaan.
Sleutels en raders gestanst

Opgeplakt en in de Gesso gezet

In de Gesso

Met een stencil en modelingpaste het "kippengaas"aangebracht

Rusty Paper er overheen

Rusty Paper er overheen

Rusty Paper er overheen

Uitgestanste blaadjes en bestaande bloemen gekleurd met Inka Gold, Oldgold en Browngold

De bloemetjes en de blaadjes en wat wijzerplaatjes van horloges opgeplakt en hier en daar wat Inka Gold aangebracht, Oldgold en Turquoise

1 opmerking:

  1. Ik zag 'm al op FB; wat een verandering! Mooi gedaan met mooie kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje