vrijdag 27 juni 2014

Zomerchallenge 23 t/m 25

Deze keer 3 kaartjes van de zomerchallenge.
Bij dag 23 wist ik eigenlijk gelijk wat het ging worden.
Dit nummer werd gespeeld en gezongen door hele goeie vrienden van mijn broer op zijn begrafenis, heeft dus een speciale betekenis voor mij.
Dag 24 alles in een kleur, leuke opdracht, maar toen ik 1 keer begon viel het mij toch tegen en dag 25 heb ik het mijzelf niet al te moeilijk gemaakt.
Dag 23 Favoriete song

Dag 24 Monochromatic/Ton Sur Ton

Bijschrift toevoegen
Ik ben goed bij, vanmiddag nog met Annie aan de slag en de opdracht van gister en vandaag nog maken en misschien nog wat anders.
Merk wel dat ik verder niet aan veel toe kom, maar dat maakt ook niet uit, deze challenge is gewoon super leuk om te doen en dat is het belangrijkste.

Wordt vervolgd.

Fijn weekend

1 opmerking:

  1. Mooie uitwerkingen weer! Ik ben niet helemaal bijhoor...hoop dit weekend weer wat in te lopen, maar het DT-werk moet ook gedaan worden... Wel heerlijk om te doen en ik word super geïnspireerd door alle uitwerkingen; ook door deze! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje