vrijdag 1 augustus 2014

Nieuwe maandchallenge De Creatieve Zebra

Al weer 1 augustus en dat betekent een nieuwe challenge bij DCZ.
Dit keer geen zomerstop voor ons, maar wel een gemaakelijke challenge, alles mag!
Dit is mijn bijdrage voor DCZ, ik ben lekker aan het spelen geweest met mijn nieuwe stempel sheet van Stampin Back en met de Bister, wat ontzettend leuk spul is dat toch.
De bloemen heb ik bewerkt met embossingpoeder en chloor.
Wil je weten wat mijn collega's van DCZ hebben gemaakt, kijk dan snel op het blog van DCZ


5 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch mooie kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaart! De kleuren zijn prachtig! Enne die stempels heb ik toch maar op m'n verlanglijstje gezet... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en mooi resultaat met de bister en de SB stempels Folkje!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad leuk spul he de bister. Je kaart is ook erg mooi. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje