zondag 24 augustus 2014

Roun Robin 16, 17 en 18

Vandaag even lekker met mijn collega Sijke aan de freubel geweest.
Ook mijn laatste pagina's voor de Round Robin gemaakt.
Dit zit er al weer op, ben zo blij dat ik hier aan mee heb gedaan, dacht dat ik te weinig ervaring had en het nooit op tijd af zou krijgen, maar het is allemaal prima gelukt.
Hier de laatste 3 van de serie van 18.



Ze zijn alledrie totaal anders maar dat is juist zo leuk, ik ga zeker weten veel in mijn art journal gaan werken, nu ik hier aan mee heb gedaan.

2 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze weer! Dat dametje springt er prachtig uit, maar ook de twee andere spreads zijn heel mooi van kleur en indeling! Fijn dat het 18 keer gelukt is! En nu natuurlijk benieuwd hoe jou boek eruit is komen te zien? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Folkje. Leuk hè, art journaling !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje