vrijdag 15 augustus 2014

Terug van weg geweest

We zijn weer thuis van een prachtige, mooie, indrukwekkende, emotionele, onvergetelijke vakantie in Canada.
Te veel om op te noemen, maar we hebben het naar onze zin gehad, zo fijn om iedereen weer in onze armen te kunnen sluiten en om de steen die ik gemaakt had een mooie plek te kunnen geven.
We zijn zaterdag thuis gekomen, maar nog steeds last van de jet lag, gaat wel iets beter nu, al weer gewerkt van de week en nu een lekker lang weekend.
Nog geen tijd en zin gehad om te gaan freubelen, maar wel in Canada met z'n allen een paar freubelavondjes gehad, zo leuk!
Mijn schoonzus helemaal weg van de bister, ben dus zonder weer thuisgekomen

Iedereen een canvas gemaakt en het thema was Nature

Mijn eigen creatie

Even wezen shoppen bij Michaels

Onze oudste dochter met de kleine Oliver, de jongste zoon van de oudste dochter van mijn broer en dus voor het eerst gezien

Fijn weekend allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Welkom terug Folkje...van je emotionele, maar dus ook een heel fijn familiebezoek.
    Fijn dat je dit met je dochters kon delen!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent en aan alle foto's te zien hebben jullie een heerlijke en super gevulde vakantie gehad! Hoop dat je snel van de jetlag af bent! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje