woensdag 3 september 2014

Uitdaging Jacobi

Al weer een heel ander kaartje van mij dan jullie gewend zijn, maar ja dat heb je met uitdagingen en dit was er zeker weer eentje pff.
But I did it.
De uitdaging was dus om een geborduurde kaart te maken.
Borduren lukt mij gewoon niet goed omdat mijn handen daar geen zin in hebben en ik heb dus ook een beetje gesmokkeld en heb het grootste gedeelte alleen "geprikt" en het kleine patroontje wel geborduurd, het prikken gaat overigens gewoon door je stansmachine.

Wil je weten wat mijn collega"s hebben gemaakt kijk dan even op het blog

3 opmerkingen:

  1. Hoezo buiten je comfi-zone? Tjee, dit is wel een eind ervan af... Toch vind ik 'm op een klassieke manier heel mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Folkje; je kan toch weer meer dan je dacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart, ook het borduren wil mij niet van de hand

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje