zondag 7 december 2014

Art Specially

Nog steeds met de potten, doeken, kaarten enz.. vrijdag is de winterfair, daarna maar even rustig aan denk ik, en gewoon weer iets maken wat niet "moet"

Deze kaart op A5 formaat wilde ik jullie nog even laten zien.
Ik heb deze een poosje geleden al gemaakt voor de poster wedstrijd van Art Specially, ik durfde het nooit aan, deze keer toch maar een kansje gewaagd, helaas niet in de prijzen, maar wat worden er ook elk jaar weer schitterende creatie's gemaakt.
Ik ben er zelf wel heel tevreden over en dat zegt ook wel weer wat.

Fijne zondag allemaal.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sprankelende kaart Folkje!!! In mijn ogen een topper!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo'n prachtige feestkaart! Ook in mijn ogen een topper! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje. Kei tof gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje