donderdag 16 april 2015

Art Journaling

Ben ik eindelijk weer, genoeg gemaakt, maar het komt er maar niet van om achter die pc te gaan zitten.
Afgelopen weekend natuurlijk weer naar de Art Specially geweest, en wat was het weer gezellig.
Veel workshops kunnen doen, heel erg veel gekocht en weer veel leuke mensen ontmoet, nog steeds wel een beetje moe, maar dat heb ik er voor over.
Ik hoop dat wie er ook is geweest net zo heeft genoten als ik heb gedaan.

Twee weken geleden heb ik voor het eerst echt een workshop gegeven op mijn werk, normaal doen we alleen make & takes.
Dit keer twee groepen, een in de ochtend en een in de middag, de workshop duurde 3 uur, het was een geslaagde dag.
Ik had thuis al voorbeelden gemaakt met de complete beschrijvingen en aan de hand daarvan zijn ze begonnen, in de loop van de workshop zag je wel dat ze allen een beetje hun eigen richting gingen kiezen en sommige hadden 4 tot 6 pagina's gemaakt.
Al met al een geslaagde dag.
Dit waren de voorbeelden.







Er staat al vast 1 beschrijving op het voorbeelden blog van Jacobi rest volgt nog

2 opmerkingen:

  1. Wow, het meisje, de poppies en vogelpagina's vind ik prachtig! Heerlijk toch zulke workshops; van te voren veel bedenken en voorbereiden, maar ik krijg er zoveel energie van... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke pagina's Folkje en dan die kleuren....heerlijk, lekker fel!
    Ik hoop toch echt eens bij jou aan tafel te komen...
    Groetjes, Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskomt op mijn blog, ik vind het altijd leuk als je een reactie achter laat.
Vind je mijn creatie's mooi dan zou ik het ook leuk vinden als je volger wordt.

liefs
Folkje